REGULAMIN POBYTU
Square Apartments Gdynia
SZANOWNI PAŃSTWO
Przestrzeganie poniższego Regulaminu, jest pomocne w zapewnieniu naszym Gościom bezpieczeństwa i najwyższego komfortu podczas pobytu w Square Apartments Gdynia.
I. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Niniejszy Regulamin został sporządzony przez Stefczyk Finanse S.A. (dalej: „Usługodawca”) i określa on zasady funkcjonowania Obiektu i świadczenia usług zakwaterowania, zasady dokonywania rezerwacji oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Internet za pośrednictwem strony SquareApartmentsGdynia.pl oraz poprzez portale rezerwacyjne online.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Square Apartments Gdynia i jest integralną częścią umowy, do zawarcia której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub meldunek. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się z treścią i w pełni akceptuje warunki Regulaminu oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Realizacja Usług oraz pobyt Gościa w Obiekcie odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin Obiektu jest dostępny w recepcji oraz na stronie internetowej www.SquareApartmentsGdynia.pl.
- Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji /ochrona – tel. 695 000 596.
II. DEFINICJE
Regulamin – niniejszy Regulamin Obiektu, określający zasady funkcjonowania Obiektu i świadczenia usług zakwaterowania, zasady dokonywania rezerwacji oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Internet za pośrednictwem strony www.SquareApartmentsGdynia.pl oraz poprzez portale rezerwacyjne online.
Gość – osoba, która poprzez dokonanie rezerwacji lub meldunek w Obiekcie akceptuje warunki Regulaminu i zawiera umowę o świadczenie Usług.
Obiekt – obiekt zakwaterowania prowadzony pod marką Square Apartments Gdynia przez spółkę Stefczyk Finanse S.A. z siedzibą w Gdyni przy ul. Legionów 126-128.
Usługi - każda z usług świadczona zgodnie z Regulaminem, w szczególności usługi zakwaterowania oraz usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu.
Serwis - strona internetowa www.SquareApartmentsGdynia.pl umożliwiająca rezerwację, za pomocą systemu rezerwacyjnego.
Umowa - oznacza umowę świadczenia Usług w tym zawartą drogą elektroniczną, której przedmiotem jest świadczenie Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie.
Celowe wywołanie fałszywego alarmu pożarowego – uruchomienie przycisku ręcznego ostrzegacza pożarowego nieuzasadnione realnym zagrożeniem; używanie otwartego ognia, palenie papierosów, świeczek etc. w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
III. DOBA HOTELOWA
- Apartamenty wynajmowane są na doby hotelowe.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 10:00 dnia następnego.
- Gość zobowiązany jest do opuszczenia apartamentu w ostatniej dobie hotelowej pobytu najpóźniej do godziny 10.00.
- W przypadku niewymeldowania się do godziny 10:00, Obiekt zastrzega sobie prawo do przedłużenia pobytu Gościa o kolejną dobę hotelową, o ile w tym czasie albo wcześniej nie dokonano rezerwacji danego apartamentu (tym samym obciążenia rachunku Gościa stosownymi opłatami). W innym przypadku będzie to równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na wejście i komisyjne opróżnienie wynajętego apartamentu oraz zmagazynowanie pozostawionych w nim rzeczy. Obiekt odsyła wspomniane rzeczy na koszt Gościa.
- Na życzenie Gościa i w miarę posiadanych możliwości, Obiekt za dodatkową opłatą może wydłużyć dobę hotelową. Życzenie przedłużenia pobytu lub wydłużenia doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 18:00 w przeddzień wyjazdu.
- Przedmioty pozostawione w apartamencie mogą zostać odesłane na adres wskazany przez Gościa – na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji recepcja przechowa przedmioty (za wyjątkiem artykułów spożywczych) przez okres roku.
- W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług Gościom, którzy naruszają tę zasadę oraz może usunąć Gościa z Obiektu bez możliwości rekompensaty za skrócenie pobytu.
IV. RODZAJ I ZAKRES USŁUGI
- Usługodawca świadczy usługi zakwaterowania zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych. Usługi obejmują w szczególności:
- Usługę zakwaterowania.
- W ramach funkcjonowania Obiektu Usługodawca zapewnia w szczególności:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
- profesjonalną obsługę w zakresie świadczonych usług,
- sprzątanie apartamentu po pobycie Gości.
- Pobyt dzieci do lat 6 jest bezpłatny, w takim przypadku Obiekt nie zapewnia oddzielnego miejsca do spania.
- Obiekt akceptuje obecność zwierząt o wadze do 5 kg. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Obiektu za dodatkową opłatą w wysokości 50 zł brutto/dobę. Warunkiem możliwości pobytu zwierząt w Obiekcie jest zgłoszenie tego faktu w momencie dokonywania rezerwacji lub meldunku. Zwierzęta powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów. Zwierzęta poruszają się po obiekcie na smyczy i pod kontrolą właściciela. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania zwierzęcia w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości, personelu oraz innych osób. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie i wokół Obiektu. W przypadku wprowadzenia na teren Obiektu niezgłoszonych zwierząt przez Gościa bądź przez osoby odwiedzające Gościa, Gość – poza opłatą, o której mowa powyżej – zostanie obciążony opłatą wynoszącą 500,00 zł brutto tytułem kosztów związanych z oczyszczeniem i ozonowaniem apartamentu. Zapłata powyższej kwoty nie wyłącza możliwości dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych, gdy koszty usunięcia skutków pobytu takiego zwierzęcia w apartamencie będą wyższe.
- Obiekt oraz najbliższy teren wokół obiektu objęty jest monitoringiem wizyjnym. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych poprzez monitoring dostępna jest przy wejściu do obiektu, w recepcji obiektu oraz na stronie obiektu w dokumencie „Klauzula informacyjna – monitoring”. Teren objęty monitoringiem dodatkowo jest oznaczony znakiem graficznym wraz z informacją pisemną.
V. REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez stronę SquareApartmentsGdynia.pl, poprzez portale rezerwacyjne online, mailem, dzwoniąc do recepcji lub osobiście w Obiekcie.
- Podczas dokonywania rezerwacji konieczna jest akceptacja Regulaminu, podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji usług (w szczególności: imię i nazwisko, adres zamieszkania, termin pobytu, wskazanie sposobu zapłaty) oraz opłacenie kosztów pobytu – w zależności od regulaminu danej oferty lub indywidualnych uzgodnień. Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych osobowych, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie obiektu jak również w recepcji obiektu.
- Jeśli Gość, w trakcie rezerwacji bezpośredniej, nie określi długości pobytu – przyjmuje się, że trwa on jedną dobę.
- W momencie dokonywania rezerwacji Gość zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych osobowych.
- Rezerwacji w Obiekcie mogą dokonywać jedynie osoby, które w dniu przyjazdu mają ukończone 18 lat.
- Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje systemowe potwierdzenie wraz ze szczegółami pobytu, na wskazany przez Gościa, adres poczty elektronicznej.
- W przypadku rezerwacji bezzwrotnej cała kwota za pobyt zostanie pobrana w momencie jej dokonywania lub będzie musiała zostać wpłacona przelewem przez Gościa w terminie podanym na potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku braku płatności rezerwacja zostanie anulowana.
- Pracownik Obiektu ma prawo weryfikować tożsamość Gościa, w momencie zameldowania, poprzez okazanie dowodu osobistego lub paszportu.
- Pracownik Obiektu ma prawo zweryfikować czy karta, której dane podane były przy rezerwacji jest własnością osoby rezerwującej.
- W każdym przypadku płatność całości należności za pobyt musi nastąpić przed przekazaniem apartamentu do dyspozycji Gościa.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie wcześniejszym niż zadeklarowany przy rezerwacji, opłata za niewykorzystany czas pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku rezerwacji elastycznej, opłata za niepojawienie się Gościa (bez uprzedniej informacji w formie mailowej na adres rezerwacje@squareapartmentsgdynia.pl, bądź sms na nr 695 000 596 zgłoszonej w terminie zgodnym z daną ofertą) równa się kosztowi całego pobytu.
- W przypadku rezerwacji bezzwrotnej, opłata za niepojawienie się Gościa, równa się kosztowi całego pobytu.
- Gość zobowiązany jest do opłacenia dodatkowych kosztów swojego pobytu w tym wszelkich zamówionych lub wykorzystanych dodatkowych usług i towarów najpóźniej przy wymeldowywaniu się z obiektu. W przypadku nieuregulowania wszystkich należności związanych z pobytem Usługodawca jest uprawniony do obciążenia karty płatniczej Gościa za wszelkie zrealizowane na jego rzecz usługi.
- Obiekt ma prawo przy dokonywaniu rezerwacji i/lub zameldowaniu Gościa dokonać preautoryzacji karty płatniczej lub pobrać depozyt gotówkowy w wysokości należności za cały pobyt Gościa i dodatkowo kwoty 500 PLN (pięćset złotych) za każdą dobę pobytu. W przypadku odmowy przez gościa pozostawienia preautoryzacji karty kredytowej lub depozytu gotówkowego Obiekt ma prawo odmówić zameldowania.
- Obiekt zastrzega sobie prawo pobrania opłaty miejscowej w kwocie zgodnej z obowiązującymi przepisami.
VI. PŁATNOŚCI
- Serwis zapewnia Gościowi możliwość dokonania płatności z tytułu rezerwacji apartamentu lub świadczonych Usług online poprzez współpracę z operatorem płatności online. W przypadku dokonania rezerwacji w inny sposób niż poprzez System rezerwacji, płatność możliwa jest także przelewem, kartą płatniczą i kredytową lub gotówką.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w wysokości 100% wartości pobytu - w przypadku rezerwacji bezzwrotnej lub rezerwacji zwrotnej (po upływie terminu na bezkosztowe anulowanie rezerwacji).
VII. ANULACJA ORAZ ZMIANA TERMINU REZERWACJI
- Rezerwacja założona w ramach oferty elastycznej może być bezkosztowo anulowana najpóźniej 3 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagana jest wpłata w wysokości 100% rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online lub podanie danych karty kredytowej celem preautoryzacji transakcji. Anulacja po tym terminie wiąże się z obciążeniem Gościa kosztem całego pobytu (wpłacona przedpłata przepada), a Obiekt ma prawo do dalszej odsprzedaży apartamentu.
- Anulacja musi zostać przekazana w formie mailowej lub sms na podane dane kontaktowe – w przypadku anulacji przez Gościa, na adres rezerwacje@squareapartmentsgdynia.pl, bądź sms na nr 695 000 596.
- Nie ma możliwości bezkosztowej anulacji rezerwacji bezzwrotnej. Kwota pobrana przez Obiekt nie będzie zwracana.
- Niepojawienie się Gościa w Obiekcie w dniu przyjazdu i niezgłoszenia tego do Obiektu z wyprzedaniem, wiąże się z obciążeniem Gościa kosztem całego pobytu (wpłacona przedpłata przepada), a Obiekt ma prawo do dalszej odsprzedaży apartamentu.
- Dla ofert sezonowych oraz udostępnianych za pośrednictwem kanałów rezerwacyjnych mogą obowiązywać inne warunki.
- W przypadku oferty elastycznej możliwość modyfikacji rezerwacji jest dostępna do 3 dni przed datą zameldowania.
- Zmiana terminu pobytu w przypadku oferty elastycznej wiąże się z możliwością modyfikacji ceny pobytu i jest uzależniona od dostępności miejsc.
- W ramach oferty bezzwrotnej nie ma możliwości modyfikacji terminu rezerwacji.
VIII. FAKTURA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCY
- Życzenie otrzymania faktury na rzecz przedsiębiorcy należy zgłosić w momencie dokonywania rezerwacji, przekazując Obiektowi dane firmy (pełna nazwa, adres oraz NIP).
- Dane do faktury Gość powinien wpisać w notatkę do rezerwacji lub w informacjach dodatkowych.
- Zgodnie z obowiązującymi zasadami wystawiania faktur, niepodanie ww. danych na wskazanym etapie, spowoduje brak możliwości wystawienia faktury w terminie późniejszym.
IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Regulaminu spowodowane okolicznościami, na które Usługodawca nie ma wpływu mimo zachowania należytej staranności.
- Usługodawca nie ponosi ponadto odpowiedzialności za szkody, w tym obejmujące utracone korzyści, poniesione w wyniku korzystania przez Gości z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem lub przepisami prawa.
- Ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania do Gościa będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
- Usługodawca nie odpowiada za pozostawione w apartamencie wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty.
X. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości wcisnąć przycisk ręcznego ostrzegacza pożaru zlokalizowanego najbliżej miejsca pożaru lub/i osobiście zawiadomić o zagrożeniu personel obiektu i skierować się do wyjścia zgodnie z instrukcją wskazującą kierunek ewakuacji.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest korzystanie z otwartego płomienia w apartamentach.
- Ze względu na zainstalowany system sygnalizacji pożarowej w tym czujki dymu w poszczególnych pomieszczeniach, na terenie obiektu występuje zakaz palenia.
- W przypadku celowego wywołania fałszywego alarmu pożarowego, osoba odpowiedzialna, może zostać obciążona kosztami przyjazdu służb ratowniczych i patrolu ochrony.
- Nieuzasadnione użycie hydrantów wewnętrznych oraz gaśnic wiązać się będzie z pokryciem kosztów przywrócenia zniszczonego wyposażenia/zużytej gaśnicy, do stanu pierwotnego.
- Dzieci poniżej 13 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- W związku z bezpieczeństwem Gości zalecamy niewychylanie się przez okna i zachowanie wszelkich środków ostrożności a także nadzór nad dziećmi przebywającymi w pobliżu uchylonego bądź otwartego okna.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia w Obiekcie w tym wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone zniszczenia/szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o pokrycie kosztów naprawy lub wymiany (zgodnie z wykazem wysokości odszkodowań zamieszczonym w Regulaminie) oraz straty z tytułu utraconych przychodów, jeśli wyrządzona szkoda spowodowała konieczność wyłączenia apartamentu ze sprzedaży. Wartość utraconych przychodów będzie wyliczana wg. siatki cenowej dla tego apartamentu w terminie w jakim był wyłączony ze sprzedaży z przyczyn spowodowanych szkodami wyrządzonymi przez Gościa. Zapłata kwoty zgodnie z wykazem wysokości odszkodowań nie wyłącza możliwości dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych, gdy koszty usunięcia skutków zniszczenia lub szkody w apartamencie będą wyższe.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
- Każdorazowo, opuszczając apartament, Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany, zamknąć okna i drzwi wejściowe oraz sprawować staranną pieczę nad kartą dostępu do apartamentu.
- Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
- Po zameldowaniu w Obiekcie Gość powinien zapoznać się z wyposażeniem apartamentu oraz zachować go w stanie nienaruszonym. W przypadku zauważenia szkód Gość winien niezwłocznie zawiadomić recepcję. W przypadku braku informacji i stwierdzeniu usterek przez personel Obiektu, Gość zostanie pociągnięty do odpowiedzialności finansowej za powstałą szkodę.
- Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Kategorycznie zabronione jest zabieranie ręczników i innych przedmiotów wyposażenia apartamentu po zakończeniu pobytu w Obiekcie.
XI. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA USŁUGODAWCY
- Zasoby informacyjne i cała pozostała zawartość Serwisu, taka jak teksty, grafiki, logotypy, przyciski, obrazki stanowią własność intelektualną Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy i są chronione przez polskie oraz międzynarodowe przepisy dotyczące ochrony własności intelektualnej, w szczególności przez przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Zabronione jest bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych lub innych treści dostępnych na łamach Serwisu lub z niego pochodzących, za wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
XII. REKLAMACJE
- Gość ma prawo do złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem Serwisu i wykonywaniem Usług przez Usługodawcę niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie.
- Wszelkie reklamacje, zawierające dane Gościa, tj. imię i nazwisko, wraz z adresem poczty elektronicznej oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń, należy składać za pośrednictwem adresu kontaktowego dostępnego na stronie głównej Serwisu w zakładce „Kontakt” lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub Obiektu.
- Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia jej doręczenia. Jeśli reklamacja dotyczy usług świadczonych drogą elektroniczną i nie może zostać rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych, Usługodawca powiadomi Gościa o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Gościa o ich uzupełnienie w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa w pkt. 3 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
XIII. USŁUGI DODATKOWE
- Gość może w trakcie pobytu za dodatkową opłatą skorzystać z płatnego parkingu oferowanego przez Usługodawcę.
- Parking oferowany przez Usługodawcę jest niestrzeżony, dopuszczalne jest parkowanie wyłącznie pojazdów osobowych.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w znajdujących się na terenie parkingu pojazdach mechanicznych jak również nie odpowiada za rzeczy pozostawione w tych pojazdach. Usługodawca nie ponosi również odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez kierujących pojazdami, inne osoby przebywające na parkingu ani osoby trzecie (w tym kradzieże, włamania, rozboje).
- Gość odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone właścicielowi parkingu oraz osobom trzecim na terenie parkingu.
- Gość przed skorzystaniem z parkingu jest zobowiązany zapoznać się z jego regulaminem (który jest dostępy przy wjeździe) oraz obowiązany jest go przestrzegać.
- Gość może zgłosić potrzebę przechowania bagażu na okres przed zameldowaniem (przechowania w dniu przyjazdu do momentu zameldowania) oraz po wymeldowaniu (przechowania do godziny 18 w dniu wymeldowania). Obiekt może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie z uwagi na brak dostępności miejsca oraz odmówić przyjęcia na przechowanie rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Obiektu i obowiązuje wobec rezerwacji dokonanych po dniu opublikowania.
- Treść Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach Gość zostanie poinformowany poprzez udostępnienie informacji na stronie internetowej Usługodawcy.
- W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony karą umowną w wysokości 1000 zł za każde stwierdzone naruszenie zakazu, a także zobowiązuje się pokryć koszty nieuzasadnionego wezwania służb powiadomionych automatycznie przez system przeciwpożarowy.
- W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w obiekcie.
- W apartamentach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- W przypadku zagubienia elektronicznej karty dostępu Usługodawca obciąży Gościa opłatą za jej zagubienie.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Gościem, niebędącym konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
- W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
- Prawem właściwym jest prawo polskie.
XV. Wysokość odszkodowań za ewentualne zniszczenia/szkody w Square Apartments Gdynia
- Malowanie apartamentu/korytarzy spowodowane złamaniem zakazu palenia tytoniu obowiązującego w obiekcie lub trwałe zniszczenie powierzchni ścian (malowanie, zadrapania i inne mechaniczne ubytki) – odpłatność ustala się po sporządzeniu protokołu i zgodnie z aktualnymi cennikami materiałów oraz robocizny,
- Zbicie umywalki, muszli WC, uszkodzenie kabiny prysznicowej, lustra, płytek w łazience – odpłatność ustala się po sporządzeniu protokołu i zgodnie z aktualnymi cennikami materiałów oraz robocizny
- Trwałe uszkodzenie mebli, wyposażenia apartamentów i obiektu – odpłatność ustala się zgodnie z ceną zakupu produktu
- Trwałe uszkodzenie stolarki budowlanej bądź jej oprzyrządowania – odpłatność ustala się z wartością i montażem
- Uszkodzenie, zalanie łóżka – 500,00 zł
- Zniszczenie/utrata Prześcieradła – 100,00 zł
- Zniszczenie/utrata Poszwy – 120,00 zł
- Zniszczenie/utrata Poszewki – 30,00 zł
- Zniszczenie/utrata ręcznika dużego – 70,00 zł, ręcznika małego – 50,00 zł
- Zniszczenie/utrata karty elektronicznej/klucza do apartamentu/parkingu – 100,00 zł
- Uruchomienie gaśnicy niezgodnie z jej przeznaczeniem - odpłatność ustala się zgodnie z ceną zakupu gaśnicy